Menerima tempahan membuat gubahan hantaran, sirih junjung, kek kahwin, cupcake untuk hantaran dan tetamu bagi majlis perkahwinan, pertunangan or majlis2 rasmi.. Saya mengambil RM30-80 untuk satu dulang hantaran, (harga berbeza mengikut tema dan keinginan pelanggan*harga boleh dirunding).Setiap hantaran termasuk alas dulang dan dulang hantaran jika ingin menyewa dulang hantaran. Setiap dulang di cas RM5 (jika dipulang dengan keadaan yang baik, jika rosak cas kerosakan diambil kira)
Saya juga mengambil tempahan bunga telur. Setiap bunga telur bernilai min RM0.50 dan ke atas (harga berbeza megikut tema dan corak yang di inginkan oleh pelanggan). Saya beroperasi di kediaman saya di Puchong Perdana. Tempahan mestilah dibuat selewat2nya sebulan sebelum tarikh majlis. Bayaran 50% dan ke atas hendaklah dibayar sebagai tanda serious booking. Bayaran selebihnya boleh dibayar selewatnya pada hari terima tempahan.

Hubungi saya-Yan- 017-7359248 atau emel saya di yansenigubahanhantaran@gmail.com untuk maklumat lanjut.

Saturday, February 19, 2011

Promosi!!!! Promosi!!!! First come first serve...=)

Salam.... saya baru sahaja berjinak2kan diri dalam bidang seni gubahan hantaran ni.... So untuk promosi pertama saya, saya akan mengambil tempahan tanpa sebarang upah...SAYA ULANG LAGI TANPA SEBARANG UPAH!!!!!!! Anda bagi barang dan peralatan aksesori yang perlu digunakan, dan saya hanya mengubah hantaran tersebut mengikut permintaan anda. TANPA BAYARAN UPAH..

ps: Ini adalah konsep siapa cepat dia dapat... Terhad kepada 3 orang pelanggan pertama....hubungi saya atau SMS 017-7359248.. ingat!! siapa cepat dia dapat....=)